Elementarul element sclipitor
Unikitty află că Richard nu a produs niciun fel de element sclipitor. Alături de dr. Fox, găsește o soluție pentru a-l face să simtă o avalanșă de emoții! Acum produce atât de mult element sclipitor, încât e un pericol pentru regat!