Prinși laolaltă
Maestrul Frown își pierde corpul și trebuie să ajungă la o întâlnire cu Maestrul Pierzaniei. Unikitty îl ajută şi e șocată de cât de urât se comportă Lorzii Deșertăciunii cu prietenul ei. Se supără și furia ei se dezlănțuie.