Animalul de companie
Eroii noștri aduc o creatură la castel, dar Richard nu le dă voie să îl păstreze până nu vor dovedi că sunt responsabili. Când animăluțul dispare, Unikitty trebuie să îi ia locul sau Richard nu îi va mai lasă niciodată să aibă un animal.