Pisică de laborator
Roboții lui Dr. Fox sunt în grevă, așa că Unikitty și Puppycorn se oferă să fie asistenții ei lansați în spațiu! Misiunea lor devine periculoasă, iar Dr. Fox trebuie să aleagă între glorie sau șansa de a-și mai revedea prietenii.