Dorința dezastruoasă
Maestrul Frown îi fură lui Puppycorn dorința de ziua lui. Pentru a o recupera, Unikitty și Puppycorn trebuie să pășească în cel mai trist loc din lume. Vor reuși să recupereze lumânarea înainte ca Maestrul Frown să fure dorințele tuturor?