Dansatorul pericol public
Unikitty organizează un bal în regat, unde toată lumea se costumează și dansează. Toți sunt entuziasmați, cu excepția lui Richard, care se teme să danseze și să simtă ritmul. Unikitty știe câtă nevoie are Rick să se relaxeze.