Prea multe Unikitty
Unikitty ajunge la concluzia că lumea ar fi mult mai fericită dacă toți ar gândi la fel ca ea. Unikitty își transferă gândurile prietenilor ei. Dar nu trece mult timp până când își va da seama că e imposibil să le faci față multor Unikitty.