Echipa Robot Chicken ne arată ce l-a făcut pe Harold să deseneze cu creionul mov. Jerry Seinfeld și Joker au o discuție explozivă în mașina lui Jerry. Miss Frizzle sare la bordul Autobuzului Fortnite Battle și pornește la luptă.