Echipa Squatch iese din ascunzătoare pentru a-și proteja casa din pădure. Wuzzles se întâlnesc cu The Fly și lucrurile o iau razna. Scenariștii RC ne arată ultima și cea mai tare aventură a lui Bill & Ted.