Scenariștii RC reimaginează Harry Potter ca sitcom din anii '70. Viitorul nu sună bine pentru asistentul lui Nostradamus. Răspundem la întrebarea: ce e sub pălăria lui Abe Lincoln? Și frații Jonas află că sunt mai mult decât frați.