Ce face Squidward după ce se termină rolul lui din Spongebob Squarepants. Uber are un nou sistem de ride-sharing. Broadway nu va mai fi la fel după ce Venom se alătură distribuției Hamilton. Pantera roz concurează la tron cu Black Panther.