April O'Neil și Donald Trump au o discuție în care încearcă să afle adevărul despre Shredder. Avem parte de o primă privire asupra filmelor Furios și Iute. Scenariștii RC ne arată ce s-a întâmplat cu Pee Wee's Playhouse.