Gașca lui Scooby Doo o salvează pe Velma de cancer. Aflăm ce s-a întâmplat în Arca lui Noe. Scenariștii Robot Chicken se întreabă ce se întâmplă cu toate jucăriile trimise înapoi la fabrică.