Rita Repulsa află în sfârșit cum să scape de Power Rangers. Vedem cel mai rău coșmar al lui Freddy Krueger. Echipa Robot Chicken dezvăluie monstrul din Bird Box. Vedem un alt punct de vedere din filmul Predator.