Pomsie încearcă să ne cucerească lumea! Copiii de la Hogwarts văd cele mai mari frici ale celorlalți. Gașca RC reinterpretează Old Yeller. Aflăm că Alexa nu se oprește din ascultat și asta poate duce la un singur lucru...