Echipa Robot Chicken dezvăluie ce s-a întâmplat de fapt cu mama lui Bambi. Un Animorph revitalizează populația Red Panda. Ce se întâmplă după ce Ștrumful Brainy e diagnosticat cu CTE? Bitch Pudding îl înfruntă pe Norman Bates.