Creatorii RC își imaginează ce s-ar fi întâmplat dacă Stretch Armstrong ar fi trăit în timpul vremurilor medievale. Echipa G.I. Joe își dă seama că nu e ușor să rezolvi probleme din lumea reală. Gordon Ramsey are parte de bucătari celebri.