Membrii echipei Queer Eye au cea mai mare provocare. Prințesa Leia e aruncată în spațiu și se întoarce ca Super Space Leia. Robot Chicken creează un număr muzical cu Offred și Comandantul Waterford din Povestea Slujitoarei.