Freddy Krueger se însoară și vrea răspunsul la o întrebare simplă: cine e tatăl lui? Echipa RC arată ce înseamnă să fii fiica unui militar de plastic. Fetele Totally Spies învață legea internațională... si au parte de PTSD.