Marea luptă Yokai din Akihabara
Planurile lui Rick de a construi cel mai bun prăjitor de pâine AI iau o întorsătură ciudată când el și Morty sunt forțați să călătorească la Akihabara pentru piese de schimb. Regizat de Masaru Matsumoto.