Med hjælp fra alle
Da vandrørene brister over hele Sodor, sættes lokomotiverne til at levere reservedelene. Men der skal mere end lokomotiver til for at løse dette problem. Der er også brug for tog-tal nytænkning og lidt hjælp fra Skiff og Terence.