En ikke-helt-så-hemmelig mission
Da Sir Topham Hatt laver en fejl og sender Thomas på en hemmelig mission for at udbedre sin fejl, rekrutterer lokomotiv nummer ét Percy for at hjælpe ham med at være så "diskret" som mulig.