Diesels dilemma
Diesel og Kenji er frustreret over, at de kun er kendt for at have ét talent – Diesels styrke og Kenjis hurtighed – De beslutter sig for at skifte job for at vise Thomas og vennerne, at de har mere end ét trick i ærmet.