Så god som ny
Da hans elskede ven Boxy er på sine sidste hjul, beslutter Thomas at påtage sig den store opgave at reparere sin ven. Med lidt råd fra Whiff opdager Thomas det nyttige motto – reducer, genanvend, genbrug og genovervej!