Rakettens fald
Den raket, der fløj ud i rummet i sidste sæson, vender nu tilbage til jorden, og Thomas er ivrig efter at hjælpe, hvor han kan! MEN... han bliver fortalt, at den bedste måde, han kan hjælpe på, er at holde afstand, når andre arbejder.