Forviklet forveksling
Det er en travl dag på dokkerne i Brendam, hvilket gør, at Cranky bliver ret overvældet og forveksler Riff og Jiffs navne og sender dem ud på sære leverancer. Selv om Thomas hører fejlen, retter han ikke kranens fejl... hvilket skaber kaos i Sodor!