Percy forsvinder
Percy klager over, at Thomas ikke lytter til ham, og Thomas bemærker ikke, at Percy kører af sporet og farer vild. Thomas bliver nødt til at følge sporene for at finde hans bedste ven og bevise, hvor godt han faktisk kender ham.