En blæret sneplov
Thomas insisterer på at bruge sin sneplov på en leverance uden sne, hvilket distraherer ham og skaber problemer for hans venner. Hans skyldfølelse gør, at han sværger ikke at bruge den igen... indtil de pludselig får brug for den!