Uhelds-godsvogn
Thomas og Percy skal transportere en godsvogn fyldt med bananer. Fragtvognen er angiveligt uheldig, og Thomas har dårligt held overalt. Percys positive indstilling gør det muligt for Thomas at se heldet i hvert uheld.