Untimely Resurrectionl Intimacy
Jamie og Claire er genforenet og forsøger at slukke den flamme, som middagsselskabet tændte. Men Claire begiver sig ud på en ny og uventet kurs. Jamie og Claires forhold kommer på en afgørende prøve, da fortiden trænger sig på.