The Journey Ahead
En skuespiller og en vildmarksekspert kører fra Los Angeles til New York. Kvinderne lærer, at de ikke kan flygte fra fortiden for at skabe fremtiden.
En skuespillerinde og en vildmarksekspert kører fra Los Angeles til New York. Kvinderne lærer, at de ikke kan flygte fra deres fortid for at skabe den ønskede fremtid.