Royal-ish
Lacey er en forlystelsesparkprinsesse, der bliver venner med den 8-årige Rose, en virkelig prinsesse.
Lacey er en forlystelsesparkprinsesse, der bliver venner med den 8-årige Rose, en virkelig prinsesse, og bliver rekrutteret af hendes flotte far til at være hendes guvernante.