Junebug
Juniper, en 40-årig bogredaktør, får på magisk vis genoptaget forbindelsen med en otteårig version af sig selv.
Juniper, en 40-årig bogredaktør, får på magisk vis genoptaget forbindelsen med en otteårig version af sig selv, der sætter spørgsmålstegn ved sine livsvalg, herunder drømmen om at skrive sine egne historier.