#Xmas
Jen kommer på dybt vand, da hun poserer som influencer med den "perfekte" familie.
Da indretningsarkitekten, Jen, bliver udvalgt til en konkurrence på sociale medier for et designbrand, poserer hun som influencer med sin bedste ven, der spiller hendes mand.