Rise and Shine, Benedict Stone
Da Benedicts niece dukker op, bliver hans liv vendt på hovedet. Men hun kan være lige den hjælp, han har brug for.
Da Benedict Stones niece Gemma dukker op, bliver hans liv vendt på hovedet. Men hun kan være lige den hjælp, han har brug for til at få hans kone Emilia tilbage, efter de er gået fra hinanden.