Best Laid Schemes
Jamie og Claire bruger hendes lægelige viden til at lægge en plan om at stoppe en vinhandel, der kan fylde prinsens krigskiste. Da Claire opdager, at Jamie ikke har holdt sit ord, får det varige følger for deres liv.