Useful Occupations and Deception
Jamies dage og nætter domineres af politiske rænkespil, mens Claire finder ro i sine helbredende evner. Efterhånden som deres plan om at stoppe Culloden skrider frem, og de får hjælp af en ung lommetyv, truer fortiden med at afspore deres fremstød.