Through a Glass, Darkly
Da hun vender tilbage til sin egen tid i 1900-tallet, må Claire genforene sin fremtid med det liv, hun efterlod. I 1700-tallet ankommer Jamie, Claire og Murtagh på Frankrigs kyst for at ændre historien, men Paris medfører en lang række udfordringer.