La Dame Blanche
Claire og Jamie afholder et fornemt middagsselskab, der skal afskrække investorer i prins Charles' krigsførelse. Da Claire afslører, at Jack Randall er i live, påvirkes Jamie på uventet vis, mens han og Claire forsøger at genoplive deres fysiske forhold.