Not in Scotland Anymore
Livet i Paris er ikke uden sine prøvelser, og Jamie forsøger at overvinde sin fortids traumer. Et heldigt møde med jakobitternes leder prins Charles åbner op for visse muligheder, mens hertugen af Sandringshams tilstedeværelse komplicerer tingene.