Je Suis Prest
Claire og Jamie genforenes med Lallybroch- og MacKenzie-slægternes mænd, mens de forbereder sig på krig. Jamies magtkampe med Dougal og Claires kamp med minderne om anden verdenskrig tynger dem, men den unge brite William Grey medbringer godt nyt.