Ironclad: Battle for Blood
Det er år 1216, blot et år efter slaget ved Rochester Castle, og en ny fjende truer England i form af keltiske ransmænd. Efter at hans far er blevet dræbt af dem, er Hubert fast besluttet på at besejre dem en gang for alle.