Drive
Driver er en chauffør i Los Angeles, der udfører stuntkørsel for filmselskaber i løbet af dagen og kører flugtbiler for bevæbnede røverier om natten. Selvom han af natur er en enspænder, kan Driver ikke undgå at forelske sig i sin smukke nabo, Irene.