The Garrison Commander
Claires møde med en britisk general bliver anspændt, da kaptajn Randall tilslutter sig hende og officererne til frokost. Et medicinsk nødstilfælde giver Claire henstand, men hun ender alene med Randall – en farlig mand, der vil kende hendes hemmeligheder.