The Reckoning
Jamie og højlænderne redder Claire fra Black Jack Randall. Tilbage på borgen truer politiske forhold med at splitte MacKenzie-klanen, og Jamies forsmåede elsker, Laoghaire, forsøger at vinde ham tilbage.