The Search
Claire og Jenny begiver sig ud for at redde Jamie fra rødfrakkerne, der har fanget ham. Da Murtagh tilslutter sig, vender Jenny hjem til sin familie, mens Claire og højlænderen bruger uortodokse metoder til at sende Jamie et budskab.