The Way Out
Som en del af sin plan for at undslippe Leoch-borgen indynder Claire sig hos Colum ved at behandle de syge og sårede. Med Jamies hjælp plejer hun et sygt barn. Under en aftens adspredelser giver en historie hende håb om at opnå frihed.