The Watch
Jamie befinder sig i en vanskelig knibe, da en rødfrakke og desertør fra hans fortid dukker op. Claire tilser Jennys fødselsveer, mens Jamie og Ian tilslutter sig vagterne i et baghold, der fører til frygtelige konsekvenser.