Both Sides Now
Frank søger desperat efter sin forsvundne kone, mens Claire forsøger at finde sig til rette med sit nye ægteskab. Claire befinder sig i et følelsesmæssigt dilemma, da der opstår en mulighed, der kan forandre hendes tilværelse.