X viser vej til skatten
Kaptajn opdager en gammelt kort i en besked i en flaske, der ligger i lagunen. Han tror, det vil lede ham til en kiste fuld af guldmønter. Han begynder at udgrave hele indelukket og laver rod og ødelæggelse, mens han leder efter byttet.